donderdag 22 oktober 2015

Kerstballen



Over twee maanden is het Kerstmis, dus je hebt nog gelegenheid om één of meer kaarten zelf te borduren. In 2008 maakten we een hele verzameling gratis patronen, kijk maar hier. Inmiddels is dat zo lang geleden, dat ik het graag nog eens onder jullie aandacht breng. Om na te doen of ter inspiratie.

De kerstbal die hierboven is afgebeeld, maakt geen deel uit van de verzameling. Al bordurend heb ik een variatie gemaakt met een blackworkpatroon. Als ik het ontwerpprogramma weer opgezocht heb, zal ik het patroon uittekenen en op mijn blog plaatsen.

3 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Mooie kerstbal, helaas heb ik momenteel geen tijd om kaarten te borduren.
Grtjes, rita.

DagelijkseOnzinDingen zei

Wat mooi! Daar ga ik zeker een paar van maken. Dank je wel voor het delen! Groet, Annemarie

Annet zei

Wat een leuke aanvulling op al die mooie kerstballen!