zondag 9 augustus 2015

Patchwork kussenovertrek



Bij de Action kocht ik een pakketje dat precies op het juiste niveau voor mij is. Ik kan namelijk wel wat over weg met de naaimachine, maar echt handig ben ik niet. Het lukt boven verwachting en de kleuren zijn trouwens ook een heel stuk helderder dan op de verpakking.

Een waarschuwing voor het soort stof is wel op z'n plaats. Je hoort de stof namelijk te strijken en er staat nergens wat voor stof in het pakketje zit. Ik ging dus vrolijk aan de slag met een redelijk warme strijkbout. De stof bleek hopeloos te gaan bobbelen en rekken. Gelukkig zag ik het snel. Het strijkijzer zette ik daarna op zijde. Dat was beter.

Ik hoop het binnenkort te voltooien.

1 opmerking:

Joke Regnier zei

bedankt voor de waarschuwing want ik heb er ook zo 2 gekocht.groetjes