dinsdag 12 mei 2015

Tweede kerstkaart



Vorig jaar rond Kerstmis hadden we de stempel van Jozef en Maria al gezien bij Euroland, we vonden 'm echter te duur. Rond deze tijd van het jaar, ligt zo'n stempel niet zo goed in de markt. De prijs was nu slechts een euro.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen verstand had van het stempelen. Zo heb je bijvoorbeeld een acrylic block nodig. Dat hebben ze wel, maar ik wist niet wat het nut daarvan was. Dus liet ik het gewoon liggen, om vervolgens een paar dagen later nogmaals naar dezelfde winkel te gaan.

De kaart is gemaakt met zilveren stempelinkt van de Hema. Voor een tamelijk grote stempel met veel details kan ik de inkt niet aanraden. Het wordt te licht van kleur. Verder heb ik het enige rode velletje achtergrondpapier gebruikt, dat ik toevallig nog had liggen.

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Toch een mooie stempel vind ik, zelfs in zilver echt apart!
Grtjes, rita.

Nina Hobbysite zei

Mooie kaart