vrijdag 1 mei 2015

Creatief met Kruissteek



Op de Koningsmarkt vond ik een paar dingen van mijn gading. Een boek van Nicci French, een boek over Afghanistan, een houten sleutelhanger van een lokaal Utrechts initiatief. Het hout dat Noest gebruikt, komt van oude bomen uit de stadsparken. Soms is het wel meer dan honderd jaar oud!

Zo liep ik ook aan tegen een map van "Creatief met Kruissteek". De map is twintig jaar oud en aantal patronen doen gedateerd aan. Een aantal zijn in mijn ogen prima bruikbaar en het is sowieso leuk om door te kijken.

5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, leuk hè...
Bij ons in de kringloop kom ik ook regelmatig zo'n map tegen, maar ja... je kunt niet alles hebben!

Nina Hobbysite zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nina Hobbysite zei

Heb ook zo n map. Gewoon leuk om door te bladeren. Leuke dingen gescored.

Hobbyrita zei

Die serie heb ik helemaal gekocht ooit, ze ligt nu op ons clubje voor de liefhebbers. Je vond nog leuke andere dingen!
Grtjes, rita.

Betsy zei

Altijd leuk om weer wat van je gading te vinden op de vrijmarkt.

lieve groet,
Betsy