zondag 11 mei 2014

Week van het afronden



Bij de Action heb ik mijn vertrouwde lijm herontdekt, waarmee ik de borduurseltjes in de kaart plachtte te plakken. Tot ik nergens deze lijm meer kon kopen en ik wel moest overstappen op andere merken. Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind Lero fotolijm echt het prettigste werken.

Gestimuleerd door mijn nieuwe lijm, heb ik me voorgenomen om een aantal kleine dingetjes deze week af te ronden. Om te beginnen deze kerstkaart dus, waarvan het borduurwerk al een hele poos lag te wachten.

5 opmerkingen:

Creative Chaos zei

Een hele mooie kaart, maar ik dacht dat fotolijm na een bepaalde tijd losliet ??
Patti xx

Rita zei

Mooie kaart geworden. Groetjes Rita.

Berkeboom zei

Mooie kaart, en leuk dat je je vertrouwde lijm gevonden hebt. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
Fijne dag groetjes Gré

Miriam zei

Ja Patti, de lijm laat na enkele jaren los, dat is waar. Maar natuurlijk kun je het dan opnieuw lijmen.

marion zei

een mooie kerstkaart en wat fijn dat je favo lijm er weer is. Het is prettig om met goed materiaal te werken