vrijdag 2 mei 2014

Vrijdag = Etsy dag



Vandaag komt de Etsywinkel Koekoek aan bod. De eigenaresse is Gerda en haar winkel past heel goed op deze blog, ze verkoopt namelijk borduurpatronen!

Hieronder komt ze zelf aan het woord:

Als creatief mens haal ik inspiratie uit de meest grote en kleine dingen in mijn leven. Op een verjaardagsfeestje praatte iedereen over zijn werk, en zo ontstonden de eerste patronen van banen. Mijn reizen waren de inspiratie voor de landenpatronen, en de vele bruiloften vroegen om unieke cadeautjes.



Onze patronen zijn op het moment alleen te koop op Etsy. De borduurkits van Studio Koekoek hebben ook met succes in een paar pop-up winkels in Amsterdam gelegen, dus dat smaakt naar meer.

De meeste verkopen zijn naar Amerika, maar Nederland is aan het inlopen. Ik vind het zo leuk als mensen mij vol trots bijvoorbeeld een foto sturen van een geborduurd land en mij vertellen waarom ze nou juist dat land gemaakt hebben!




Haar favoriete patronen kun je op de illustraties zien, het zijn er echter nog veel meer. Gerda heeft op dit moment een kleine 300 items in haar winkeltje!

Het Amsterdamse patroon staat deze maand in het tijdschrift "Molly Makes" en is daarom in de aanbieding voor 3,95.

1 opmerking:

jokiedebeer zei

Ze zien er idd prachtig uit!!
groetjes joke