donderdag 1 mei 2014

Babyslofjes



De afwerking van de babyslofjes had wat voeten in de aarde. Aanvankelijk maakte ik een soort strikje. Het was echt mooi, zolang ik het niet vast had genaaid op het slofje. Helaas werd het toen een vormeloos dingetje, waarin je slechts heel vaag een strikje kon zien.

Daarna probeerde ik het met een kleine pompon. Ook de pompon naaide ik vast op de neus van één slofje. Een goed gezicht, maar echt niet stevig genoeg om aan een baby te geven. Al na even proberen had ik een los draadje in mijn handen ....

Uiteindelijk besloot ik tot een net-alsof-sluiting en een opgemaasde neus. Het zit in ieder geval goed vast en het oogt ook wel aardig. Op naar de volgende slofjes!

2 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Super leuke slofjes. En soms wil je iets graag dat dan net even wil lukken he. maar je hebt een mooie oplossing gevoden, en hij is veilig dat is het belangrijkste
groetjes joke

Hobbyrita zei

Echt leuke slofjes met die nepsluiting, goed opgelost!
Grtjes, rita.