vrijdag 14 februari 2014

Vrijdag = Etsy dag



In de reeks "Vrijdag = Etsy dag" komt vandaag Anna aan bod. Haar Etsy-shop heet Uber2cute. De rode lijn in de winkel zijn vintage en retro artikelen. Verder houdt is ze een paperlover. Ze schrijft zelf daarover:

Ik hou van paper ephemera, dat zijn plaatjes van vroeger uit vintage kinder- of sprookjesboeken. In het verlengde daarvan maak ik producten met die plaatjes zoals kaarten, gift tags en enveloppen. Verder ben ik gek op simplex puzzels die ik gewoon verkoop maar waar ik ook magneten van maak. Speelgoed uit de jaren '80 vind ik ook mooi en als aanvulling heb ik zelf notitieboekjes en magneten van wasknijpers gemaakt.




Ik verkoop sowieso alleen dingen die me aansprek,en en steeds heb ik nieuwe ideeën waar ik de Etsy shop mee aanvul. Mijn klanten komen vooral uit Amerika. De puzzels, puzzelmagneten en de producten met vintage plaatjes verkopen het best. Maar ook het speelgoed uit de jaren '80 loopt goed, al is dat een andere doelgroep.

Er zijn een aantal plekken waar je Anna en haar werk kunt vinden. Ze heeft een pagina op Facebook, een blog en is ook op Instagram te vinden onder Uber2cute.



Geen opmerkingen: