zondag 19 januari 2014

Snelle sjaal



Vandaag hoop ik het in elkaar zetten van het petrol vest te voltooien. Het is een hele klus en tamelijk precies werk ook nog. Een foto volgt snel, waarbij ik hoop op behoorlijk daglicht.

Gisteren was er in ieder geval zon genoeg om een paar foto's te maken, o.a. van mijn nieuwe breiproject. "Vrij kiezen" is er nog even niet bij, want er zijn twee winterprojecten die gebreid moeten worden. Veruit het snelste zal deze sjaal voltooid worden en hopelijk deze winter nog worden gedragen. Ik gebruik naalden zes en de IJslandse wol die ik al eerder liet zien.

Het is geen spectaculaire kleur, maar het is hopelijk wel een praktische keuze. Zowel qua wassen (niet al te veel) als wat betreft de draagbaarheid bij verschillende jassen, zou deze wol geschikt moeten zijn.

1 opmerking:

AnitaS zei

Mooi sjaal weer erbij. Je trui is ook mooi.