zaterdag 18 januari 2014

Bolletjes en bloemen



Ternauwernood is de kerstboom de deur uit of de bloembolletjes staan al klaar in de winkels. Een eerste teken van het voorjaar, net nu het wat kouder wordt. Ik heb er wel zin in, dus is er een klein potje blauwe druifjes aangeschaft. Het geborduurde werkje ernaast is toepasselijk en eerlijk gezegd heb ik zelfs het lammetje al van stal gehaald.

De lampionnetjes in het gehaakte vaasje vrolijken de tafel een beetje op. Het was zo kaal nu al de kerstversiering is opgeruimd. In de tuin is trouwens de camelia al gaan bloeien. Ik hoop dat het niet te vroeg is en dat de bloemen niet bevriezen.



2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Heel mooi, je bloembollen met dat borduurtje erbij! En ook het vaasjasje past perfect bij de lampionnetjes!
Grtjes, rita.

Betsy zei

Mooi motiefje met de krokussen. Ik ben dol op bolletjes. Als ze uitgebloeid zijn, gaan ze de tuin in en zo kan ik er nog jaren van genieten!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn