maandag 5 augustus 2013

DMC Cébélia 20



Van mijn tante kreeg ik liefst bijna 200 gram Cébélia nummer 20. Dat is heel veel, want 50 gram heeft al een looplengte van 370 meter. De haaknaald die wordt opgegeven is 1,25. Nu beschik ik (van weer een andere tante) over haaknaalden die nogal fijn zijn, maar een mysterieuze nummering hebben. Nummer vier lijkt ongeveer goed te zijn en daarmee heb ik een heel klein kantje gehaakt van enkele centimeters als proef. Ik ben nog aan het peinzen wat ik ervan zal haken. Eerst Ravelry maar eens bezoeken (lidmaatschap is gratis).

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Wat een fijne draad, daar kan je mee kantklossen denk ik. En anders hele fijne mooie kastrandjes of andere kantjes maken of doekjes. Op Ravelry vindt je vast inspiratie genoeg!
Succes ermee!
Grtjes, rita.

Betsy zei

Dat is heel fijn haakwerk, maar dat ziet er altijd wel heel mooi uit, vind ik.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn