dinsdag 19 juni 2012

Vierkantjes en voetbal



Het is stil op mijn blog. Van mijn kant wel te verstaan. Dat komt niet doordat ik niet handwerk, maar wel omdat er heel veel interessante voetbalwedstrijden op de televisie te zien zijn. Ik kijk daar graag naar en blijf het toernooi volgen, ook nu Nederland is uitgeschakeld. Minder tijd voor mijn blog dus, maar het komt goed. Op 1 juli is de laatste wedstrijd van het toernooi.

Vierkantjes worden er intussen plenty gefabriceerd. Vorige week had ik er nog 16, inmiddels heb ik er 24. Hieronder kun je zien dat de toegevoegde kleur bruin is. Verschillende mensen vroegen (terecht) om een duidelijker foto.



6 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Voetbal? Jij kunt waarschijnlijk en haken en kijken... of had je je Grannys al eerder gemaakt. Ze zijn echt prachtig, ook het bruin is er erg mooi in. Gaaf wat kleuren kunnen doen. Geniet nog (een paar dagen). Groet, Wieke

Jane zei

We've been watching too, will find out tonight if England go through to the next round. My youngest is happy that Spain went through

Birgitte aka Bietje zei

Door dat bruin krijgt het supermeisjesachtige roze toch een stoere uitstraling. Zelf ik (anti-babyroze-meisje) vind het schitterend.

Johanna Zweden zei

Het word schitterend
Mooi van kleur, lekker fris
Nog heel hartelijk bedankt voor je lieve kaart, hij gaat in mijn verzamel doos.
Alvast een fijne midzomer toegewenst Groetjes Joke

Aty zei

Het wordt erg mooi zelfs de kleur bruin erbij, had ik eigenlijk niet verwacht en zelf uitgezocht. Zo zie je maar wat kleuren toch doen. Groetjes

Jeanny zei

Een heerlijk werkje toch voor bij het voetbal!?