maandag 19 maart 2012

Handschoenen

Niet zo'n heel duidelijke foto, maar mijn eerste paar zelfgebreide handschoenen is klaar. Er zijn wel een paar leerpuntjes. De ringvinger van de tweede handschoen heb ik opnieuw gebreid en nóg ben ik vergeten om eerst enkele toeren aan de hand te breien. Hierdoor is de tweede handschoen wat krapper. Niet zo heel erg, want de eerste vond ik een beetje ruim. Wel is het fijn dat de vingers precies op de juiste lengte zijn gemaakt. Handschoenen uit de winkel zijn mij altijd te klein, of eigenlijk te kort. Tenzij het mannenhandschoenen zijn, maar die zijn dan weer te wijd. Het volgende paar wordt beter!

6 opmerkingen:

Jane zei

Well done, great finish. The second pair will be much easier too

Gingini zei

Een goed begin van een hele serie leuke handschoenen! :)

Johanna Zweden zei

Schitterend kan ze hier nu gebruiken
Groetjes Joke waar de zon niet schijnt maar waar het sneeuwt
grrrrr

Moois van mie zei

dat vind ik heel indrukwekkend!

Unknown zei

Leuke handschoenen met een leuke wol!

Lia zei

Wauw... Knap gedaan, hoor, Miriam!