vrijdag 20 januari 2012

Vrijdag = Etsy dag

Etsy is nog niet zo bekend in Nederland en dat vind ik onterecht. Vandaar dat je voorlopig elke week op vrijdag kunt kennismaken met een creatieve Etsy-verkoper op mijn blog. Deze week word je uitgenodigd om eens te gaan kijken in de winkel van Remona Poortman.


Eigenlijk heb je twee hele verschillende productgroepen in jouw winkel: sieraden en prints van jouw tekeningen. Welk werk maak je het liefst? En wat verkoopt het beste?

Dat klopt. Ik ben eigenlijk een illustrator maar werk graag met textiel. Mijn Etsy winkel was, toen ik hem net begon, alleen voor sieraden. Ik probeer nu steeds meer mijn sieraden en illustraties naar elkaar toe te brengen. Dus wat ik het liefst maak is allebei en het liefst en combinatie of samenwerking van beide.

En wat verkoopt het beste?

Ik heb nog niet veel verkocht dus mijn verkochte producten zijn tot nu toe alleen sieraden.


Vaak kies je voor naturel tinten/zachte kleuren. Hebben dat soort kleuren jouw voorkeur?

Mijn voorkeur gaat inderdaad naar de zachtere kleuren. Vooral met textiel. In mijn illustraties ben ik momenteel steeds meer kleur aan het toe voegen. Hopelijk verkoop ik binnenkort in mijn winkel producten met deze nieuwe illustraties.


Waar kunnen mensen jouw werk nog meer zien?

Een aantal van mijn producten zijn te koop bij Kunst&Knödel in Rotabs Style Center te Rotterdam (Zaagmolenkade 46) en in de winkel van Noordelijk Talent in Groningen (Oude Boteringestraat 14).

Mijn website kun je hier vinden. Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in updates dan kunnen zij mij volgen via mijn facebook-pagina.

Geen opmerkingen: