vrijdag 16 december 2011

Vrijdag = Etsy dag

Etsy is nog niet zo bekend in Nederland en dat vind ik onterecht. Vandaar dat je voorlopig elke week op vrijdag kunt kennismaken met een creatieve Etsy-verkoper op mijn blog. Deze week word je uitgenodigd om eens te gaan kijken in de winkel Soulmade jewelry van Ilse.



Ilse is in Nederland geboren, maar woont nu op Kreta. Ik vroeg haar hoe ze daar verzeild is geraakt:

Ik ben toen ik 19 jaar was naar Kreta gekomen als au pair. Toen heb ik m'n Griekse man hier leren kennen en nu woon ik al 12 jaar met veel plezier hier in het zuiden van Kreta, in een klein dorpje Kamilari met mijn man en 2 zoontjes.


Ik ben iets langer dan een jaar bezig met juwelen te maken, ik geniet er enorm van!
Ik creëer alles wat ik zelf wil hebben en ik graag aan iemand zou geven. Het hoeft niet super ingewikkeld te zijn maar het moet een hoog "hebbes" gehalte hebben, mijn stijl kan je lief met een knipoog noemen.



Ik heb een winkeltje op Kreta waar ik mijn juwelen verkoop en ook kleding en leren tasjes van Griekse maak, een boetiekje. ik heb er ook een klein atelier achter waar ik kan werken en waar ik helemaal de tijd vergeet en in m'n eigen wereldje opga, zalig! Ik heb mijn Etsy winkel nog maar een dikke maand maar vind het echt heel leuk, mensen zijn zo respectvol en helpen je graag verder, ik heb hier al veel interessante en leuke mensen leren kennen van allerlei landen.

5 opmerkingen:

marion zei

inderdaad, de sieraden hebben een hoog hebbes gehalte.......

Johanna Zweden zei

Schitterende sieraden
Groetjes Joke

Moois van mie zei

mooi!!! en wat lijkt me dat tof, zo ergens in een dorpje in kreta wonen en belletjes maken !

Wieke van Keulen zei

Dat envelopje is zo ontzettend leuk.

Ilse zei

Dank je voor dit artikel en de leuke reactie's!

Toffe blog! Ik kom hier zeker nog eens lezen!