dinsdag 11 oktober 2011

Leuke links


Dit zijn de links van deze week:
  • Stitched Sunday is een project dat zijn voltooiing nadert, maar je kunt nog wel meedoen als je het geen probleem vind om wat in te halen.
  • De borduurpatronen van Tantes zolder zijn door Isabel gerubriceerd. Het is nu gemakkelijker om de mooie oude patronen te doorzoeken, kijk maar.
  • Prachtige "vingerhoedjes" mét uitleg over de werkwijze, zijn te zien op de blog van Chloe Patricia. Ooit wil ik er aan beginnen ....

3 opmerkingen:

Miny zei

Leuke links heb je opgezocht, de bovenste vind ik wel erg mooi, wie weet?! Ik ga het idee wel bewaren, bedankt!

Groeten Miny

Elizabeth zei

Ik vind het altijd heel leuk om te zien wat je hebt uitgekozen voor de afdeling 'leuke links'...
Intussen maak ik ook mijn eigen verzameling, en daar kan natuurlijk zomaar weer een bekende voor jou tussen zitten.
De vingerhoedjes zijn mooi, maar daar waag ik me maar niet aan.
Fijne dag, groetjes van Elizabeth

Hilda zei

De patronen van Tante's zolder kende ik nog van een een paar jaar geleden. Mooi om ze nu terug te zien. Ik zag nu ook dat er paar in kleur staan. Ik heb ze opnieuw opgeslagen. Dank je wel