donderdag 27 oktober 2011

Een stukje zomer


Het was een hele klus, deze strandhuisjes. Vooral omdat er 25 verschillende kleurtjes gebruikt worden, ben ik er een flinke tijd mee zoet geweest. Des te groter natuurlijk de voldoening nu het af is en het gastendoekje in ons toilet hangt. Ik houd wel van zo'n zomers plaatje!

NB In antwoord op jullie vragen:
Als ik het me goed herinner heb ik dit gastendoekje gekocht tijdens de laatste handwerkbeurs in Zwolle, bij een Duitse stand. De handdoeken en gastendoekjes lagen in een soort aanbiedingenbak met restanten.

9 opmerkingen:

Jane zei

it's beautiful

Hallo Peetje zei

Dat zou je zo niet zeggen 25 kleurtjes, Ik vind het er heel schattig uitzien.

Leonie zei

Is leuk geworden!

Dorien zei

Wat schattig zeg, mooi geworden hoor. Het was misschien een heel gedoe maar je hebt wel eer van je werk!!

Riet zei

Wat leuk geworden, het is meestal meer werk dan je van te voren bedenkt.

Elizabeth zei

't Is leuk geworden..., je zou zo weer zin in de zomer krijgen, hahaha....
Zo te zien heb je geen los aïdaband gebruikt, maar is dit een kant en klaar gastendoekje waar het te borduren stukje geïntegreerd is.

Unknown zei

Knap gedaan zeg, je bent met dit gastendoekje zo weer in vakantiestemming.

Berkeboom zei

Het is leuk geworden, en 25 kleuren dat zal puzzelen geweest zijn.Mijn compliment hoor.

Miny zei

Wat een leuk idee, ook ik zie dat je geen borduurband heb gebruikt, hoe kom je aan die gastendoekjes?

Groeten Miny