dinsdag 13 september 2011

Handwerkblogs in het Nederlands

Iedere tweede dinsdag van de maand geef ik een overzichtslijstje van handwerkblogs in een bepaalde categorie. Vandaag is "Algemeen I" aan de beurt. Hierbij moet ik wel aantekenen dat er nogal veel van de genoemde blogs zijn ondergebracht bij web-log, dat tot op heden niet functioneert. Deze blog heb ik gemarkeerd met een *

Lena's Handwerk Dagboek*

Mijn Handwerk van Aty

Aurora's hobbyhoekje*

Weblog van Elke

Creatief

Weblog van Berthi*

Elke dag een draadje*

Libracat*

Saskia's handwerken*

Marian'ne M*

Patch and Stitch

Weblog van José*

Leukleukerleukst*

Lida Kunkeler*

Speldenkussentje*

Quiltkat*

Wolvarken*

Handige handjes

Paarse tulp

Madammeke Ongeduld

Mariecus Bruyn*

Eyewonder*

Freubelmien

Creatineke

Van alles en nog wat

Mijn hobbyhok*

Creaties van textiel

Gerlily

Lieveheersbeestje.

Margreet*

Handwerken

Lou-Lou

3 opmerkingen:

Willy zei

Helaas heeft Lut haar web-log opgeheven en hopelijk zijn de anderen snel weer online.

Miriam zei

Dankjewel Willy, ik heb de blog van Lut verwijderd uit het lijstje.

sarams1987a zei

Wil je mij er tussen zetten aub ?

alvast bedankt

Mvg Sarah
www.borduursarah.wordpress.com