vrijdag 5 augustus 2011

Parijs (1)


Nét terug uit Parijs, laat ik alvast mijn aankopen zien. Morgen volgen de bijbehorende adresjes, voor wie binnenkort ook nog naar de Franse hoofdstad gaat. Hierboven zie je een paar grappige knoopjes uit een potje met restanten.

Hieronder enkele Franse borduurtijdschriften, die ik zoveel liever heb dan de Engelse hoewel daar ook leuke dingen in kunnen staan. Voorzover ik weet, zijn deze Franse tijdschriften niet of nauwelijks te krijgen in Nederland.


Tot slot nog een slabbetje om op te borduren en een lief roze zakje voor een cadeautje.

2 opmerkingen:

De borduurvrouw zei

Heerlijk even naar Parijs, hoop dat je genoten hebt. Wat de Franse borduurbladen betreft ben ik het helemaal met je eens, veel verfijnder dan de Engelse. En ze hebben ook zoveel keus, ik telde ergens 11 verschillende. Ik heb er ook diverse mee naar huis genomen van mijn vakantie in Frankrijk, zag al een paar dezelfde. Geniet ervan!

sarams1987a zei

o, zo schattig, prachtig gedaan