donderdag 14 juli 2011

Een onverwacht pakketje

Na een lange regenachtige werkdag kwam ik woensdag thuis en vond ik dit pakketje op de deurmat. Een erg leuke en onverwachte verrassing! Het is me toegestuurd als dank voor het eerste PIF-pakje. Eigenlijk is het daarmee een soort swap geworden. Het was oorspronkelijk niet de bedoeling, maar ik waardeer het wel zeer.

Op de foto kun je het niet zo goed zien, maar het Hardanger-hart is prachtig! Achter de "gaatjes" van het hart zit goudkleurige stof die het patroon extra goed doet uitkomen. Ook mooi is de kaart waarop een afbeelding van een stoplap staat. Verder heb ik nog een sleutelhanger met een gehaakt beertje gekregen, twee pakjes passepartoutkaarten, ontbijtkoek en een bloemenringetje voor om een kaars. Fantastisch leuk allemaal!

1 opmerking:

Betsy zei

Het blijft leuk om zo'n verrassingspakketje te krijgen.Geniet er maar van!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn