vrijdag 10 september 2010

Weekendtip


Aanstaande zondag 12 september is vanaf 12 uur in het Ambtmanshuis in Tiel te zien wat er aan de hand van 19e-eeuwse patronen geborduurd door mij en een aantal andere dames. Bovendien zijn er lekkere hapjes en wordt er harpmuziek gespeeld. Maar er is nog veel meer te doen in Tiel in het kader van Open Monumentendag. Het volledige programma kun je hier downloaden. Misschien kom ik een aantal lezeressen van deze blog wel tegen in Tiel, want ik ga proberen om er even heen te gaan al moet ik die dag ook nog een aantal andere dingen doen.

NB Voor wie het niet gevolgd heeft: bovenstaand fruitstilleven heb ik geborduurd voor deze tentoonstelling aan de hand van een handgeschilderd 19e-eeuws patroon uit de collectie Landwehr-Vogels, die bewaard wordt in het gemeentearchief in Tiel.

Geen opmerkingen: