maandag 23 augustus 2010

Tussenstand deken


Aan het begin van 2010 heb ik me voorgenomen om elke maand 50 centimeter te breien aan de banen van de Burridge Lake Aran Afghan. Tot en met juni is dat aardig gelukt, ook al dankzij de stimulans van mijn medebreister Marjan. In juli moest ik echter verstek laten gaan, omdat de deadline van het fruitstilleven naderde.

Deze maand probeer ik een beetje in te halen. Vanwege de zomer ben ik alvast aan de derde baan begonnen, zodat ik niet onder een warme lange lap zit tijdens het breien. Om weer op schema te komen zou ik eigenlijk een meter moeten produceren in augustus. Maar eerlijk gezegd ben ik al erg blij dat ik ruim een week voor het eind van de maand 50 centimeter heb gebreid. De resterende acht dagen kan ik gebruiken om een stukje extra te doen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook ik moet nog aardig aan de brei.
Groetjes Marjan

meijra zei

Schitterend, jammer dat het patroon in het engels is, anders zou ik er misschien ook aan beginnen.