zaterdag 15 mei 2010

De volgende baan


Dankzij het minder mooie weer in de meivakantie, ben ik goed op streek met een nieuwe baan van de Burridge Lake Aran Afghan. Deze prachtige deken is ontworpen door Anna Dalvi. Recent heeft zij haar nieuwe website gelanceerd. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar haar gratis patronen kon ik niet vinden via de nieuwe website. Gelukkig kun je het nog steeds wel vinden op Ravelry.

NB Nu ik eens goed naar de foto kijk, zie ik dat er niet veel klopt van de middelste kabelfiguur. De rechterkant is ok, maar de linkerkant ....

3 opmerkingen:

els zei

Ga je het nu uithalen???? Het is een prachtig patroon, het is raar dat je het soms pas ziet als het op de foto staat, ik heb dat ook wel eens met borduren en ik haal het dan wel uit want later erger ik me er rot aan, hi hi. groetjes van Els.

Marian zei

Het is weer een mooi patroon en je schiet lekker op, zonde als je het gaat uithalen, maar als je je er later aan gaat ergeren........ je kent je zelf het beste.

Miriam zei

Hoi Els en Marian,

Ik ben wel een beetje gefrustreerd, maar ga het niet uithalen. Uit ervaring weet ik dat dergelijke fouten vrijwel alleen door mezelf gezien worden. Overigens vermoed ik dat er een vergissing in het patroon staat.