woensdag 26 mei 2010

Bijna 100.000 bezoekers


Op eerste pinksterdag zag ik bij het acht uur journaal een berichtje over de eerste tentoonstelling van het Nationaal Historisch Museum, met als titel Nieuwe groeten uit. Het lijkt me een leuke tentoonstelling om te bekijken en ook de bijbehorende website kun je zelf een ansichtkaart maken.

Maar ik vind het wel een beetje jammer dat het thema van deze tentoonstelling vrijwel gelijk is aan het thema van de ontwerpwedstrijd die ik voorbereid heb voor de nabije toekomst. Mijn blog heeft op dit moment al meer dan 98.000 bezoekers getrokken. Zodra de teller de 100.000 passeert, ga ik een kleine challenge lanceren met als thema "Groeten uit...".

Je kunt er snel meer over lezen op deze blog en dan zal ik ook zorgen voor een adequate vertaling in het Engels.

Geen opmerkingen: