donderdag 22 april 2010

Oude borduurpatronen


Het gemeentearchief in Tiel beschikt over een uitgebreide verzameling historische borduurpatronen, die geschonken zijn aan het archief door de familie Landwehr-Vogels. In het kader van Open Monumentendag gaan een aantal borduurliefhebbers aan de slag met deze patronen. Ik heb me hier ook voor opgegeven en de bovenstaande twee patronen ontvangen. Het is een leuke uitdaging, maar natuurlijk ook een hele klus. Gelukkig mag het wel naar eigen inzicht!

5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

amai doe maar lijkt niet zo eenvoudig

Corina zei

Hé wat leuk, leuke uitdaging ook, en mooie patronen heb je gekregen, ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Veel succes!

Anoniem zei

Wat een mooie patronen heb je gekregen.
Hoeveel krijg je ervoor om ze te maken?
Veel succes hier mee.
Groetjes Marjan

Riet zei

Wat bijzonder om hier aan mee te doen. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Succes ermee!

Miriam zei

Bedankt voor jullie reacties. In antwoord op de vraag van Marjan: ik krijg hier niets voor en de materialen ga ik zelf aanschaffen. Het geborduurde werk komt wel weer terug bij mij.