dinsdag 26 januari 2010

Handwerkblogs in het Nederlands (25)

Ook in 2010 zet ik de reeks Handwerkblogs in het Nederlands voort. Elke dinsdag zal ik weer een paar nieuwe links plaatsen. De tweede dinsdag van elke maand volgt er een overzichtslijstje van de blogs die ik tot nu toe heb gevonden.

Algemeen
De blog Zet op tegen kanker heeft een bijzonder onderwerp. Deze blog is namelijk:
"Voor elke kankerpatiënt die geïnteresseerd is in een zachte muts en voor iedereen die graag een steentje wil bijdragen om knuffelkapjes te maken voor kankerpatiënten."

Quilten
Op de een of andere manier heb ik de blog Quilts and siggies tot nu toe over het hoofd gezien. Dat was zeker geen opzet, dus neem maar gauw een kijkje als je deze blog nog niet kent.

Carin's blog gaat ook hoofdzakelijk over quilten.

2 opmerkingen:

atelierlemlem zei

Hallo, bedankt voor je reactie op mijn blogje! Ik ben natuurlijk ook snel even bij jou gaan kijken, ook heel mooi! Leuk die tas...als ik nou maar nooit meer iets anders hoefde te doen dan handwerken...
Maar in iedergeval, ik ben nu een volger geworden hoor! Groetjes mama lieveheersbeestje.

sylvia zei

en het blog 'quilts and siggies' is altijd zo leuk en informatief!!
blijven kijken.....;)
groetjes, sylvia