donderdag 22 oktober 2009

Twee sokken tegelijk


Gisteren heb ik het boek "Twee sokken tegelijk" van Melissa Morgan Oakes aangeschaft. De aanleiding is niet zo leuk: ik ben namelijk de blauwe sok die ik aan het breien was, kwijt geraakt. Ik brei vrijwel altijd onderweg in trein, bus en tram. Dus waar het gebeurd is .... geen idee!

Nou ja niet getreurd, het geeft me de gelegenheid om iets nieuws uit te proberen en daar houd ik wel van. Met wat dikkere zwarte wol ga ik proberen om twee sokken tegelijk te produceren.

2 opmerkingen:

Aty zei

dat is erg leuk, ik doe sinds kort ook 2 sokken op 1 rond breinaald maar dan vanaf de teen succes ermee ben benieuwd hoe je het vindt

groetjes,

An zei

ik heb ook geprobeerd volgens het boek twee sokken tegelijk een echte puzzel misschien met oefenen en oefenen.