dinsdag 20 oktober 2009

Handwerkblogs in het Nederlands (14)

Vandaag een nogal divers lijstje Nederlandstalige handwerkblogs.

Algemeen
Yvonne is erg handig met de naaimachine en houdt de afwisselende blog Handige handjes bij.

Ook de blog Paarse tulp van Judith gaat over van alles en nog wat. Bij haar las ik de tip om breiwerk te "blokken" met behulp van Duplo Lego. Dat werkt vast wel goed en het is natuurlijk een erg flexibel systeem!

Borduren
Als ik een voor mij nieuwe blog ontdek die voornamelijk over borduren gaat, dan ben ik altijd enthousiast. Met plezier plaats ik dus een link naar de blog Lapjes, ditjes en datjes van de Vlaamse Liliane.

Breien
Dikky's Fröbelarijen is de moeite van het bekijken waard. Zij heeft de Groninger Meebreideken al af! De kleur is prachtig en haar rand is ook mooi.

Quilten
Corryna houdt zich bezig met art quilten. Wat dat precies is, dat weet ik niet. Maar als je haar blog goed bekijkt, dan krijg je natuurlijk wel een indruk.

Geen opmerkingen: