vrijdag 22 augustus 2008

ATCs van anderen


In ruil voor mijn ATC-tjes, heb ik kaartjes in verschillende stijlen en technieken ontvangen per post. Het is altijd weer een verrassing hoe zo'n werkstukje er in het echt uitziet, ook al heb ik het al op internet op een foto gezien. De hier getoonde ATC van Annet is tot nu toe mijn enige van textiel. Zij doet ook mee aan Take A Stitch on Tuesday, en op deze kaart kun je een paar steken zien. Erg leuk, kleurrijk en mooi afgewerkt!




Uit Australië ontving ik van Kylie een geschilderde kunstwerkje, met als titel "Kanga returns Ted!". Deze ATC heb ik geruild op de website ATCS for All. Kylie was zelfs zo aardig om als extraatje een tweede kaartje mee te sturen in dezelfde stijl.

Nu ik zo langzamerhand een kleine verzameling krijg, denk ik na over een aantrekkelijke manier om de ATCs tentoon te stellen. Er bestaan opbergmappen, dat weet ik. Maar eigenlijk wil ik ze liever aan de wand hangen of iets dergelijks, zodat ze in al hun verscheidenheid zichtbaar zijn. Heeft er iemand toevallig een goed idee?


Geen opmerkingen: