zondag 30 september 2012

Overzicht van de deelnemers

Hieronder vind je de actuele stand van zaken, inclusief weer een nieuwe haakster op nummer 16.
  • 1. Marjan haakt elke week haar portie. Kijk eens hoe mooi het al wordt!


  • 2. Ria van Ienieminie heeft een mooie foto gestuurd van haar kleine werkstuk.



  • 3. Aty van Aty's weblog is ook precies in de pas. Haar werk heeft nu een doorsnee van 55 centimeter.


  • 4. Hetty van Hetty's handwerken stuurde deze foto van haar werkstuk:


  • 5. Ingrid
  • 6. Jacqueline van de blog Knutsel-mam
  • 7. Janneke was niet zo tevreden over haar werk tot nu toe en zij is opnieuw begonnen met witte dunnere katoen van DMC, haaknaald nummer 1,5. Dit is haar nieuwe werkstuk:


  • 8. Marga van de blog Haken met Marga fotografeerde een hoekje waardoor de toeren van deze week goed in beeld zijn gebracht:


  • 9. Mary ligt ook heel goed op schema.


  • 10. Het kleed van Gré van de blog Berkeboom ligt al op de bank!


  • 11. Judith van de blog Kreatieve.
  • 12. Marjolein van de blog Ravelein laat eveneens zien wat ze deze week heeft gehaakt. Haar kleed is nu al 70 centimeter groot:


  • 13. Petra van Een ander leven.
  • 14. Simonne van Simonne's blog
  • 15. Susan van de blog Mayte4U is ook weer een stuk verder:



  • 16. Els is de afgelopen week begonnen en maakt nou eens geen wit kleedje.


    Ze schiet al geweldig op, dat is nog eens doorhaken!






5 opmerkingen:

Hetty zei

Wat zien ze er allemaal leuk uit,ook leuk om te zien met andere kleuren.
Groetjes Hetty.

marion zei

wow dames mijn complimenten.....

Aty zei

Dat ziet er zeker leuk uit divan ons allemaal.

Judith zei

wat worden ze mooi ben nu nog druk bezig met deel 3 het haken wil op het moment wat minder jammer genoeg maar morgen weer snel veder met het laatste toertje van deel 3 word vervolgt.

Jacq zei

Ik probeer bij jullie aan te haken ik begin vanmiddag met deel 3, maar mijn kleed is nu al 1.30 m in doorsnede. Ik haak namelijk met zpagetti :-)) Op mijn blog heb ik een foto geplaatst (www.jacqshaakwerkenzohoekje.blogspot.nl