donderdag 20 september 2012

Blij !


Gisteravond las ik vlak voor het slapengaan over de blogwedstrijd van Kreadoe. Op de valreep schreef ik een kort stukje over de beurs om mee te kunnen doen. En laat ik nou een van de 25 genomineerden zijn ......

Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik één van de vijf winnaars wordt! De winnaars mogen trouwens minstens 10 vrijkaartjes aan bloglezers voor Kreadoe weggeven. Dus ik vraag je vriendelijk om op mij te stemmen. Laat je hieronder voor maandag 24 september meteen ook een berichtje achter, dan maak je als dank tevens kans op dit grappige kaartje met egeltjes.

Ik ben blij met jullie steun! (ook als ik niet win)

NB Het is een stuk gemakkelijker om de kaart op te sturen als ik je naam ken, dus laat asjeblieft bij jouw berichtje een naam achter.

26 opmerkingen:

Monique zei

ik heb op je gestemd kijk altijd graag naar jouw blog heel veel leuke tips.
Groetjes Monique

Anoniem zei

natuurlijk meteen gestemd miriam.
groetjes en ik duim voor je
marjan

Anoniem zei

Met plezier heb ik zojuist op jouw blog gestemd, Elly

AnitaS zei

Natuurlijk heb ik op je gestemd. En nu maar duimen.

hartkussen zei

ik heb op je gestemd!!!
heel veel succes!!!!!!!

Anoniem zei

Ik heb ook op jou gestemd
Bedankt voor jou leuke ideeen

Liesbeth

marion zei

ik heb gestemd...........

Marga zei

En ook gestemd!!!
Succes!

Beardie Designs zei

Ook ik heb op je gestemd!! Je blog is erg leuk en interessant met al die verschillende steken

mery,s maaksels zei

ik heb natuurlijk ook op je gestemd groetjes mery

Anoniem zei

Je hebt ook mijn stem

Miriam zei

Ria uit Almere via het prikbord van borduren.startpagina.nl

Annelies zei

Hallo Miriam,

ik heb op je gestemd.

Wat een schattig kaartje! iedere avond leg ik een boterham met pindakaas in de tuin. Even wachten en dan komen mijn 2 egelvrienden. De boterham laten ze liggen, maar de pinkdakaas smakken ze er helemaal van af:)

veel succes! gr. Annelies

Hetty zei

Ik heb gestemd Miriam,nu maar duimen dat jij het word.
Groetjes Hetty.

Natas zei

Natuurlijk stem ik op jou! Heel veel succes!!

Anoniem zei

Natuurlijk krijg je mijn stem.
Vind dat je een leuk blogg hebt ,kom geregeld een kijkje nemen.
Groet Annabel

Miriam zei

Msggie via het prikbord van borduren.startpagina.nl

Miriam zei

AnitaP via het prikbord van de startpagina borduren.

Miriam zei

Marjinke via het prikbord van de startpagina borduren.

Ria zei

natuurlijk stem ik op jouw blog. Je weet me enthousiast te maken.

Birgitte aka Bietje zei

Was ik jouw give-away toch vergeten... Schaam, schaam, schaam. Maar ik maak het zo meteen goed.
Ik heb ook al gestemd, en ga dus duimen. Je hebt overigens wel stevige concurrentie hoor.

Anja Vink zei

Ik heb ookop je gestemd!!

Anja Vink

Kirsten Bloemsma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miriam zei

Margaret, mijn nichtje.

Miriam zei

Bob en Oscar

Miriam zei

Gemma