vrijdag 25 februari 2011

PIF


Hoera! Dit is mijn 1000ste blogbericht! Toen ik in april 2008 met deze blog begon, had ik zeker niet kunnen voorspellen dat ik het zolang zou volhouden. Tijd voor een feestje dus. Bij een feestje horen cadeautjes en in dit geval gaat het feestvarken ze zelf uitdelen. Maar voor de ontvangers zit er wel een verplichting aan vast, dus denk eerst even na voordat je je inschrijft.

Hier zijn de spelregels: ik stuur een pakketje met handgemaakte cadeautjes naar de vijf eerste personen die zich hieronder aanmelden en zij zullen op hun beurt een "pay-it-forward"-pakketje sturen naar vijf anderen met dezelfde spelregels. De cadeautjes mogen klein zijn en hoeven helemaal niet duur te zijn. Er zijn geen deadlines en er is geen haast bij ... eigenlijk is er helemaal geen tijdsdruk. Als je een van de vijf personen bent die een pakketje krijgen, kun je er voor kiezen om meteen op jouw blog hierover te berichten, of je kunt wachten tot je mijn pakketje ontvangen hebt.

Hurray! This is the 1000th post on my blog. When I started in April 2008, I could not predict that I should write so many messages. It is time to party! And a party is not complete without gifts. For this party I am going to send five Pay-It-Forward-packages to the first five persons who are commenting on this blog post.

Here are the rules of the game - I’ll be sending a package of a handmade gift to each of five recipients and they, in turn, will pay it forward by sending packages to five others under the same rules, thereby continuing to spread the love. The gifts may be very small and need not be expensive at all. There are no deadlines and no need to hurry.....in fact no pressure at all. After being chosen, you can opt to post about the Pay It Forward challenge straight away on your own blog and get the ball rolling or, you can wait until you receive your Pay It Forward gift package from me.

7 opmerkingen:

Pauline zei

Gefeliciteerd met je 1000 berichten!
Wie schrijft die blijft!
Leuk idee van de Pif, als het echt niet te duur en te veel werk is, dan vind ik het ook wel leuk om mee te doen!
groetjes Pauline

Leonie zei

1000 berichten! Dat moet ik nog maar zien te halen. Gefeliciteerd. Ik vind het een mooi idee, dat Pay it Forward. Ik doe er graag aan mee.

miriam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hannie zei

1000 berichten, dat is echt veel.
Ik ben al blij met mijn kleine aantal alhoewel ik net begonnen ben.
Hartstikke leuk idee, ik doe mee.

Unknown zei

hartelijk gefeliciteerd1. zoals je gemerkt hebt lees ik jouw blog geregeld en met veel plezier. ik wil wel meedoen aan jouw PIF, maar ik heb geen eiegen blog en weet ook de adressen van andere bloggers niet waarnaar ik wat zou kunnen doorsturen. hartelijke groeten, beerta.

Threads and thoughts zei

Proficiat! Ik lees je blog en doe inspiratie op, maar schrijf nooit iets. Toch vind ik het idee van een PIF leuk en wilik er wel aan meedoen!
Groetjes,
Edith

Miriam zei

Leuk dat er vijf PIF-kandidaten zich hebben aangemeld! Maar nu heb ik jullie adresgegevens nodig. Van Pauline en Beerta heb ik een mailadres en die heb ik privé gemaild. Maar zouden Leonie, Hannie en Edith contact met mij willen opnemen? Mijn e-mail adres is texel apenstaartje hccnet.nl Alvast bedankt!