woensdag 8 september 2010

Kerstbal met sterren


In 2008 is er op deze blog een hele serie kerstballen gepubliceerd. Een paar van deze ontwerpjes waren van mijn hand, maar de meeste zijn van de hand van creatieve andere borduursters. Het is een flinke verzameling, waarin mooie exemplaren te vinden zijn. Als je op zoek bent naar inspiratie voor kerstkaarten, dan kan ik ze zeker aanraden. Ook al omdat de meeste patronen redelijk snel te borduren zijn. Van bovenstaande bal zul je geen teltekening vinden, simpelweg omdat ik de kerstbal al bordurend heb ingevuld. Dat heeft trouwens wel tot een paar onregelmatigheden geleid, maar toch vind ik het geheel wel aardig.

Mocht je een of meerdere kerstballen borduren uit de eerder gepubliceerde reeks, wil je me dan een foto sturen? Alvast bedankt!

5 opmerkingen:

Pauline zei

Knap gedaan hoor!
Ik zelf waag me er niet aan, aan de kerstkaarten...geen tijd en geen zin.

Corina zei

Dat is wel een hele mooie, maar met alle plannen die ik toch al heb, zal er van kerstkaarten maken wel weer niet veel komen...

Miriam zei

Helaas heb ik het veels te druk de komende maanden (ik moet voor 30-11 verhuist zijn, ons huis is verkocht per die datum). Dus voor mij weinig handwerkuurtjes de komende maanden

Deze bal is weer schitterend zeg!

Groetjes
Miriam

Marian zei

Prachtige kerstbal is het.

Marleen zei

heel mooie kerstbal is dit geworden! beetje vroeg voor kerst of niet?